Pengikut

Selasa, 1 Februari 2011

Program Minggu Mesra Mahasiswa Logistik

Assalammualaikum semua.. sudah lama sya tidak mengupdate blog saya ini.. kali ini saya just nk share mengenai satu program yang di anjurkan oleh Kelab Logistik Polisas iaitu Minggu Mesra Mahasiswa Logistik.. Proram ini bermula pada 22/1/2011 hingga 23/11/2011..
Sedikit gambar2 yang sempat saya share pada kalian. 




     pRORAM ini dirasmikan oleh Ketua Program DLS, Puan Zamra Bte Derahman..

 
Antara gambar2 kumpulan yang sempat saya ambil, rasenya ada 1 or 2 kumpulan yg saya tidak sempat ambil gambarnya.. maaf sangat2..









Ha ni time game isi air dlm botol guna kain batik.... hahahaha







 Banyak lagi gambar2 yang nk d kongsi, tp lame sangat nak upload..uhuh.. pape pun hope program seperti ini dapat diteruskan lagi pada sem2 akan datang... ALL THE BEST!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan