Pengikut

Ahad, 5 Disember 2010

Minggu Suai Kenal Pelajar Baru sesi Dis 2010

Alhamdulilah bersyukur kepada Allah kerana mengizinkan aku untuk bernafas dalam dunia ini lagi, masih membuat jantungku berdegup untuk terus hidup sebagai hambaNYA..
>Disember 2010 bermulanya sem baru untuk pelajar2 politeknik seluruh Malaysia. Alhamdulilah aku pulang ke politeknik pada 28hb Nov 2010 walaupn pendftarn pd 2hb Dis..huhu.. Aku datang awal sebab aku melibatkan diriku untuk Program Minggu Sual Kenal bg sesi Dis 2010.. Alhamdulilah semua berjalan lancar dan berakhir pada 3hb Dis...

Antara gambar2 pada program tersebut...




                                  

                                           Beratur semua....

Belajar  menyanyi lagu politeknik...


                     Tambah lg sna..

                          Peace!!!

 
                                  Si gadis kembar yg comel..

                 

                               Siapakah si kecil ini? hehehe


>AHAz.. memang seronok jd Ajk MSk ni, walaupun agak penat sampai kaki2 aku sakit dan melecet..uhuhu.. tapi memang best la.. mana tidaknya lame benor aku x menjerit, akhirnya dapat gek menjerit cam time2 zaman kem PLKN n Kadet dlu..hahaha.. 


>Aku mintak maaf la kt junior2 or bro yang aku kejut bangun dari tidor tu, bukan apa kalo aku x kejut korang aku lak yang kena marah ngan Bro Ajk ni lak..hahah.. lagi satu sape2 yang barangnya kena rampas time sport check tu halalkan jelah benda alah tu, alah kat kedai banyak lagi..hahaha..

 
>DAn sape2 yang kena terasa hati tu maaf la yek..

3 ulasan:

  1. wow..byknye kotak rokok..huhuu
    yg pelajar kecik tu pelajar pling mude ae..

    BalasPadam
  2. bdk tu 18thn kalo xsilp.. special person..

    BalasPadam
  3. ohw...ptutla... kos pe dye amik..
    kotak rokok byk2x yg korg rmpas bt pe jea..huhuu

    BalasPadam