Pengikut

Selasa, 14 Disember 2010

Sem Baru dis 2010

As salam semua... Untuk entry saya pada hari ini just nk cter pasal kehidupan sem last ini. Insyallah sem ni saya last berada di Politeknik ini dan insyallah akan konvo nanti..uhuh..Disebabkan banyak kelas x mula lagi menyebabkan keresahan hati memikirkan future, terasa beban yang akan tiba pada satu masa nanti.. dan sem ni juga saya join JawatanKuasa Pewakilan Pelajar, tapi kena bertanding dulu..uhuhu, vote me tau..huh.. xtahu la mcm mane agaknya, Insyallah akan depermudahankn. Dan sem akhir ini juga saya mengambil Muet!!, huish insyallah boleh!!.. Hope saya dapat menjalani kehidupan hari2 seperti biasa dengan penuh rasa tanggungjawab..uhuhu..Masa banyak terluang buat masa ini, tapi yang pastinya bulan depan akan penuh jadual harianku.. hope diberikan kekuatan dan kesihatan..
     Oleh kerana ramai lecture2 saya pergi buat dploma selama sebulan menyebabkan banyak kelas xda, hampir sebulan!! fuhhh mmg gila kentang la.. Rase cam nak balik umah je la..uhuhu.. tapi baru sampai kuantan kot semalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan