Pengikut

Selasa, 10 Mei 2011

Bilik Hujung yg aq selalu pergi...

Bilik yg ini yg aku maksudkan ialah bilik kawan aku, hujung bilik ya kt blok, cam tempat pe aku pun xtahu. Tapi kat luar je la bersepahnya..uhu.. Tapi kat bilik kemas beb... Aku teringat kenangan aku ngn dorang.. Dulu aku jarang g bilik tu, tapi sejak2 akhir2 nak finam exam aku selalu g situ.. Sebabnya time tu aku mencari gelak ketawa, sebab time aku ngah bersedih, sedih sebb pe, korang yg dh bc entry aq sebelom ni mesti tahu nape..ehheheh..Time tu memang, terseksa kot, susah nk fokus study..uhuhu.. Time aku memang xda mood aku g sana cari dorang. Memang hilang la problem2 aku kalo g, aku suka dengar cerita seorang kawan aku tu..uhuhu.. N kalo time free je ktorang tengok movies, 1 hari tengok movies pun ada rasenya..uhuhu.. Ye memang time tu hati aku  terubat dengan gelak ketawa... terima kasih korang..


Wei dan n the geng pe kabo korang sekarang ek.. Serius aku rindu kat korang..  Aku rindu minum air cofee korang buat, pastu minum guna cawan tu..uhuhu.. cawan yg dibuat dari botol air plastik, korang potong jadilah cawan..uhuhuhu.. Aku rindu korang, tiap kali aku datang korang selalu ngah makan roti, korang jemput aku makan..uhuh.. Wei aku rindu korang, aku xpernah makan maggie guna chopstik, yg korang wat dari hugger baju tu..uhuhu.. Memang kelakar rasenya saat tu, aku rindu sangat suasana tu.. Kat tempat korang tu kekadang aku luahkan hati aku, maaf ya shadan selalu dengar cerita merepek aku..uhuhu... 

Walaupun kita rapat dengan waktu yg singkat tapi korang bagi kesan yg mendalam dalam hidup aq.. Korang tempat aku cari mood, korang tempat aq pulih semula, time aq sorang2 dalam bilik, mesti aq cari korang... Ssedih rasenya time berpisah ari tu, susah nak dapat kawan cam korang, hope pasni aku akn berjumpa ngn kwn sperti korang lagi.Insyallah..
 Aku doakan korang semoga berjaya dunia n akhirat, jadi anak soleh.. Jangan lupa pesan aku tau, solat jgn tinggal tau.. Miss sangat kat korang.. Korang dah berjaya jgn lupa aku tau... Kalo aq xda lagi, blog ni je la jadi kenangan korang kat aku... Korang jaga diri baek2 ya.. terima kasih atas segala2nya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan